|
Post by jmcook on Dec 30, 2008 16:16:54 GMT -5
ATLANTA 1 @ FLORIDA 3
FLA- Cheechoo from Grebeshkov, Heatley FLA- Horton from Heatley, Cheechoo FLA- Horton from Heatley ATL- Williams from Little, Boulton FLA-24 ATL-21 ____________________________________________________
BUFFALO 1 @ WASHINGTON 2 SO
BUF- Filppula from Kasparaitis, Rucinsky WAS- Fleischmann unassisted BUF-21 WAS-20 ____________________________________________________
CALGARY 5 @ MINNESOTA 4 OT
MIN- Valabik from Comrie, Vishnovsky MIN- Bergeron from Cole, Skille CAL- Iginla from Wideman, Regehr CAL- Dumont from Stewart, Kessel MIN- Skille from Oystrick, Zubov MIN- Pouliot from Kane, Zubov CAL- Dumont from Osullivan, Phaeuf CAL- Dumont from Stewart, Iginla CAL- Kunitz from Osullivan CAL-24 MIN-24 ____________________________________________________
NASHVILLE 1 @ CHICAGO 2
CHI- Bickell from Pominville CHI- Brouwer from Kontiola NAS- Suter from Peverley CHI-23 NAS-20 ____________________________________________________
TORONTO 1 @ PHILADELPHIA 2
PHI- Sedin from Mitchell, Carle TOR- Vanryn from Tlusty, Kulemin PHI- Lupul from Coburn, Jones PHI-23 TOR-21 ____________________________________________________
TAMPABAY 2 @ NEWJERSEY 0
TB- StLoius from Getzlaf, Jokinen TB- StLoius from Getzlaf, Artyukhin TB-20 NJD-19 ____________________________________________________
|
|
|
Post by Normino - Former Lightning GM on Dec 30, 2008 20:49:26 GMT -5
haha nice shut out them devilz
|
|