|
Post by jmcook on Dec 14, 2008 18:07:32 GMT -5
DETROIT 5 @ PITTSBURGH 4
PIT- Dupuis from Bogosian, Kutuzov PIT- Crosby from Kaberle DET- Kovalchuk from Allen, Malkin PIT- Straka from Whitney PIT- Crosby from kaberle DET- Pavelski from Gonchar, Kovalchuk DET- Malkin from Prucha, Simon DET- Morozov from Kronwall, Gonchar DET- Smid from Gonchar, Weinhandl DET-25 PIT-23 ____________________________________________________
PHILADELPHIA 4 @ ATLANTA 1
PHI- Sedin from Vanreimsdyk, Carle PHI- Briere from Timonen, Sedin PHI- Asham from Lupul ATL- Penner from Havelid, Cogliano PHI- Knuble from Coburn ATL-24 PHI-22 ____________________________________________________
NASHVILLE 5 @ DALLAS 1
NAS- Ryan from Suter, Bonk DAL- Lehtinen from Doughty, Stuart NAS- Arnott from Suter, Legwand NAS- Wilson from Sullivan, Peverly NAS- Weber from Zanon, Ryan NAS- Tootoo from Devries, Radulov NAS-23 DAL-18 ____________________________________________________
EDMONTON 4 @ MINNESOTA 5 OT
MIN- Sharp from Skille, Pouliot EDM- Sundin from Toews, Lidstrom EDM- Gaborick from Campoli, Petrov MIN- Zubov from Kane, Zidlicky EDM- Bergenheim from Sundin, Hemsky MIN- Pouliot from Zidlicky, Skille MIN- Zidlicky from Horcoff, Bergeron EDM- Hemsky from Barker, Gaborick MIN- Zubov from Hprcoff MIN-28 EDM-24 ____________________________________________________
|
|
|
Post by Nemits - Former Minnesota GM on Dec 14, 2008 19:36:30 GMT -5
Winning keeps on coming. Woooo.
|
|
|
Post by The Admin Account on Dec 14, 2008 20:14:59 GMT -5
Awesome, blew a 4-1 lead and lost.
|
|