|
Post by jmcook on Dec 14, 2008 13:03:09 GMT -5
NEWJERSEY 3 @ ATLANTA 2
NJD- Kopitar from Spezza, Brendl ATL- Penner from Staal, Orpik NJD- Ladd from Rafalski, Bartecko NJD- Kopitar from Spezza, Martin ATL- White from Schneider ATL-23 NJD-19 ____________________________________________________
MONTREAL 4 @ BUFFALO 3
MON- Higgins from Kostitsyn, Kovalev BUF- Spacek from Rivet, KOtalik MON- Clutterbuck from Backstrom, Boynton MON- Kovalev from Chipchura, Kostitsyn BUF- Filppula from Lydman, Rucinsky MON- Higgins from Locke, Kostitsyn BUF- Hecht from Kotalik, Grier MON-25 BUF-16 ____________________________________________________
COLUMBUS 2 @ PITTSBURGH 4
PIT- Zetterberg from Staal, Kennedy PIT- Straka from Crosby, Kaberle CLB- Olesz from Voracek, Umberger CLB- Modin from Huselius, Ehrhoff PIT- Armstrong from Bogosian, Kutuzov PIT- Straka from Kennedy, Kutuzov PIT-24 CLB-21 ____________________________________________________
NYRANGERS 3 @ DALLAS 2 SO
DAL- Moreau from Robidas, Gagner NYR- Pisani from Naslund, Malik DAL- Lehtinen from Gagner NYR- Zherdev from Gomez NYR-23 DAL-21 ____________________________________________________
NASHVILLE 2 @ MINNESOTA 3
NAS- Arnott from Smithson, Ryan MIN- Sharp from Foster, Bergeron NAS- Arnott from Peverly, Radulov MIN- Horcoff from Woywitka, Boogard MIN- Voros from Kane, Cole MIN-21 NAS-20 ____________________________________________________
|
|
|
Post by Devilsfan - Former Sabres GM on Dec 14, 2008 13:07:55 GMT -5
i really dont know what to do about my team
|
|
|
Post by The Admin Account on Dec 14, 2008 15:10:14 GMT -5
Good win, big game from Straka.
|
|